Sara Solarek

Sara Solarek

Środki komunikacji na Instagramie – dostosuj do odbiorców

środki komunikacji na Instagramie

Środki komunikacji na Instagramie są bardzo ważne. Czy na pewno piszesz właściwym językiem do swojej grupy odbiorczej? Wiesz, że treści jakie publikujesz powinnaś dostosować do swojej grupy docelowej? Co z tego, że będziesz pisać pięknym językiem, skoro Twoi odbiorcy go nie zrozumieją? Oczywiście to wszystko wiąże się z tym, że najpierw musisz wiedzieć dla kogo tworzysz i znać swoją grupę docelową 🙃

Nie znając swoich odbiorców nie będziesz wiedziała czy możesz używać specjalistycznego języka, czy kolor różowy dla Twoich postów to dobry pomysł, ani czy pisać w formie żeńskiej czy męskiej 🙊

Środki komunikacji, jakie zastosujesz na Instagramie – będą różniły się w zależności od Twojej grupy docelowej.

Tworząc treści, wyobraź sobie, że kierujesz je do Twojego idealnego odbiorcy i rozwiązujesz jego istniejący problem. 

Przykładowo inaczej będziesz pisać do osoby nastoletniej, obeznanej w nowinkach technologicznych, a inaczej do osoby starszej, która takiej wiedzy nie ma.

Najważniejsze

Nie pisz językiem specjalistycznym – jeżeli Twoja grupa odbiorców go nie zna! Taki post będzie dla niego niezrozumiały. I mimo, że będzie miał wartość – to Twój odbiorca jej nie zauważy! Dotrzesz nim co najwyżej do konkurencji, a przecież nie na tym Ci zależy.

Pamiętaj, by Twoje treści były skierowane do osób z Twojej grupy docelowej, a nie do każdego! Jak określić grupę docelową? O tym w innym artykule.

Przeczytaj również inne posty, które pomogą Ci rozwinąć profil na Instagramie: 

Znajdź swoją niszę na Instagramie

Checklista skutecznego posta

Udostępnij post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mogą Cię zainteresować

Instagram Marketing

infografika w Canvie

Czytelna infografika – jak ją stworzyć w Canvie?

Czytelna infografika w Canvie. Infografika to grafika informacyjna. Przy jej pomocy możesz w czytelny sposób przedstawić najważniejsze elementy wiedzy. Infografika może uzupełniać Twój artykuł, być jego

Planowanie stories na Instagramie

Planowanie stories na Instagramie – nowość!

W dzisiejszym artykule pokażę Ci, gdzie bezpłatnie zaplanujesz automatyczną publikację stories na IG! Wcześniej planowanie stories na Instagramie było niemożliwe, aż do dzisiaj. Planowanie stories

10 najczęstszych błędów w instakaruzelach

10 najczęstszych błędów w instakaruzelach

10 najczęstszych błędów w instakaruzelach – sprawdź czy nie popełniasz tych błędów. 1. W ogóle nie robisz instakaruzel Instakaruzele, to jeden z najbardziej angażujących formatów

@marketingprawnikow

Odwiedź mnie na instagramie

Zapisz się na newsletter i otrzymuj co tydzień w piątek darmowe wskazówki jak skutecznie poprowadzić profil na instagramie!

Zapisz się na newsletter i otrzymuj co tydzień w piątek darmowe wskazówki jak skutecznie poprowadzić profil na instagramie!