Instagram - konsultacja

Konsultacja jest dla Ciebie jeśli:

Poniżej umówisz termin swojej konsultacji.

konsultacja instagram

Co możemy omówić podczas konsultacji?

  • Przeanalizujemy Twój profil oraz omówimy co wymaga poprawy zarówno pod kątem wizualnym, jak i merytorycznym, czy strategicznym (omówimy cały profil od A do Z)
  • Omówimy w jaki sposób możesz trafić do grupy docelowej
  • Porozmawiamy o tym jak zwiększyć zaangażowanie Twoich odbiorców
  • Co i kiedy publikować i ile czasu na to poświęcić
  • Rozwiążemy problemy, które obecnie posiadasz
  • Odpowiem na wszystkie Twoje pytania

 

Najważniejsze Informacje:

  • Konsultacja trwa 60 minut i odbywa się w formie online.
  • Termin i godzinę wybierasz na powyższym kalendarzu. Pod koniec rezerwacji przejdziesz od razu do płatności.
  • Gdy opłacisz konsultację otrzymasz ode mnie na maila potwierdzenie z krótkim briefem do wypełnienia. W nim poproszę Cię o Twoją nazwę na Instagramie i opisanie problemu. Dzięki temu będę mogła dokonać wcześniejszego audytu profilu i na konsultacji skupić się na samych konkretach.
  • W mailu otrzymasz także link do naszego spotkania.

Podane wyżej kwoty konsultacji to kwoty brutto. Zawierają 23% podatku VAT.

 

Czym się różni konsultacja z audytem od konsultacji bez audytu?

  • Na konsultacji omawiamy to, na czym Ci zależy. Niezależnie od wybranej formy konsultacji udzielam Ci wskazówek, które wynikają z przeprowadzonej przeze mnie analizy Twojego profilu jeszcze przed spotkaniem. Bo czasem może się nam wydawać, że mamy problem z X i to chcemy omówić na konsultacji, a ja po analizie działań widzę problem Y i okazuje się, że to on jest przyczyną niepowodzeń, a nie to co się nam wydawało na początku.
  • Jeżeli wybierzesz opcję “konsultacja + audyt” w ciągu 3 dni roboczych od naszej konsultacji otrzymujesz ode mnie PDF z podsumowaniem konsultacji, pisemnym audytem Twojego profilu oraz ze spersonalizowanymi wskazówkami co poprawić i jak działać (m.in. jak napisać biogram, jaką nazwę wybrać jeśli wymaga zmiany, przykładowe tematy publikacji, szczegółowe informacje dotyczące Twojej grupy docelowej oraz jak do niej dotrzeć), propozycję jak strategicznie podejść do prowadzenia konta.
  • Dlaczego opłaca się wybrać audyt? Często zawieram w nim dodatkowe wskazówki, których nie zdążyliśmy omówić w ciągu godzinnej rozmowy. Wszystkie informacje są w jednym miejscu, więc możesz do nich wracać kiedy tylko będziesz potrzebować. Audyt to konkretne spersonalizowane podsumowanie liczące około 11-20 stron.

 

A co jeżeli dopiero zaczynam przygodę z Instagramem i jeszcze nic nie wiem?

Nie przejmuj się! Jeżeli dopiero zaczynasz działać na Instagramie i Twoje konto jeszcze nie powstało albo jest niemalże puste, to podczas konsultacji pomogę Ci przygotować profil do działania.

Zaproponuję Ci nazwę, biogram, treści do wyróżnionych relacji, tematykę konta i kierunek w jakim podążać. Wspólnie doprecyzujemy grupę docelową i doradzę Ci co publikować.

Wyjaśnię Ci także podstawowe zasady działania Instagrama. Możemy omówić zarówno kwestie merytoryczne, strategiczne, jak i techniczne.

Uwaga! Jeżeli chcesz mieć wszystko na piśmie, to wybierz opcję z audytem.

A jeżeli uznasz, że 1 h to za mało na ogarnięcie tematu Instagrama, to zachęcam Cię do udziału w indywidualnym szkoleniu z Instagrama 1:1. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Potrzebujesz ze mną regularnych spotkań i czuwania nad Twoimi działaniami?

Zapoznaj się z mentoringiem (kliknij tutaj). Mentoring to cykl 4-6 spotkań.

 

Opinie o konsultacjach

solarek sara instagram konsultacje

Kim jestem i dlaczego warto mi zaufać?

solarek sara instagram konsultacje

Nazywam się Sara Solarek. Od ponad 5 lat pomagam organicznie (bez wykorzystywania płatnej reklamy) rozwijać konta na Instagramie i pozyskiwać klientów.

Uczę jak docierać do właściwych osób i budować zaangażowaną społeczność, którą z powodzeniem przekujesz w klientów.

Co mnie wyróżnia? Działam strategicznie. Nie dostaniesz ode mnie wyświechtanych porad, tylko konkrety, z których dowiesz się jak przygotować swój profil, co, kiedy i w jakim formacie publikować oraz jak budować zaangażowanie. Jestem praktykiem. Prowadziłam kilkanaście kont na Instagramie dla klientów, a na swoim własnym profilu zgromadziłam zaangażowaną społeczność ponad 17 tysięcy osób.

Co jeszcze mnie wyróżnia? Jestem szczera. Nie owijam w bawełnę. Jeżeli robisz coś nie tak, od razu Ci o tym powiem i pomogę Ci wejść na właściwe tory.

Jestem założycielką 7-osobowej agencji marketingowej Marketing Prawników, którą wypromowałam głównie za pośrednictwem Instagrama.

A także autorką pierwszego w Polsce e-booka o Instagramie dla prawników oraz autorką e-booków: Jak zarabiać na Instagramie, Instastories – pomysły i triki. Autorką i współautorką kursów: Naucz się tworzyć skuteczne instakaruzele i Naucz się tworzyć skuteczne rolki.

To jak? Działamy razem? 🙂