Sara Solarek

Sara Solarek

Biogram biznesowy na Instagramie

Masz już konto biznesowe na Instagramie, ale nie działa ono tak, jak byś tego chciała? Zwróć uwagę na to, że problemem może właśnie Twój biogram. Dużo osób nie docenia tego, jak ważne jest posiadanie dobrze zbudowanego biogramu, gdy prowadzisz konto biznesowe. Dobrze napisany biogram to must have, żeby zwrócić uwagę Twoich odbiorców i zachęcić ich, aby zostali na dłużej. Sprawdź, jak napisać dobry biogram biznesowy na Instagramie!

Biogram na Instagramie

Jest kilka punktów, których nie może zabraknąć w Twoim bio. Pamiętaj, że jest to miejsce, które Twoi odbiorcy widzą tak naprawdę jako pierwsze i od niego często zależy, czy zostaną na Twoim profilu na dłużej, czy szybko z niego znikną. W jaki sposób więc zbudować biogram, który będzie zachęcał do interakcji?

Zerknij na mój biogram biznesowy. Co jako widzisz jako pierwsze?

  • Słowa kluczowe – to słowa po których wyszukują nas odbiorcy. Ważne, abyś zawarła tutaj, to czym się zajmujesz. Jesteś dietetykiem? Użyj słów: dietetyk, dietetyk kliniczny itd. Jeśli działasz w określonej lokalizacji, to jest to też dobre miejsce, aby to zawrzeć.
  • Reszta bio – w tym miejscu pokaż, czym się zajmujesz. Udowodnij, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie, a jeśli sprzedajesz produkty, to pokaż jakie. Dodaj liczby, one zawsze dobrze działają 🙂
  • CTA – wiele osób o tym zapomina, a to duży błąd! Call to action, tzw. wezwanie do działania, czyli zachęcenie użytkownika do wykonania jakiejś czynności.
  • Link do Twojej strony – do bio koniecznie dodaj link do strony na której znajdują się Twoje usługi czy produkty. Możesz też dodać link do innych miejsc w sieci, jak np. Facebook czy Youtube.
  • Jeśli nie masz strony internetowej, to koniecznie zawrzyj w bio, w jaki sposób można się z Tobą skontaktować, np. Napisz priv, aby umówić się na konsultację online.

Pamiętaj, aby modyfikować bio w zależności od swoich aktualnych potrzeb. Jeśli w tym momencie prowadzisz kampanię sprzedażową swojego produktu, to zmodyfikuj bio tak, aby zachęcało do jego kupna.

Instagram dla biznesu

To tylko jeden z elementów, dzięki, którym Twoje konto biznesowe na Instagramie będzie się rozwijało, a Ty pozyskasz klientów. Po więcej takich cennych wskazówek zapraszam Cię na mój kurs online 🙂 Po tym kursie zrozumiesz strategię marketingowe. Ale nauczysz się też tworzyć wartościowy content, który przyciągnie Twoich przyszłych klientów.

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mogą Cię zainteresować

Instagram Marketing

Instagram w biznesie

Jak wykorzystać Instagram w biznesie?

Jak wykorzystać Instagram w biznesie? – to pytanie zadaję sobie na pewno każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z prowadzeniem firma. Ba! Nawet każdy, kto już

Jak zarabiać na Instagramie?

Jak zarabiać na Instagramie? To pytanie zadaję sobie dużo osób, które marzą o zmianie swojego stylu życia. Wciąż istnieje sporo ludzi, którym się wydaje, że

Aplikacja do automatycznych napisów

Aplikacja do automatycznych napisów

Tworzenie napisów na rolkach czy stories stało się bardzo popularne. Wcale temu się nie dziwię, bo coraz więcej użytkowników Instagrama czy innych platform społecznościowych, ogląda

@sara.solarek

Odwiedź mnie na instagramie