Picture of Sara Solarek

Sara Solarek

Środki komunikacji na Instagramie – dostosuj do odbiorców

środki komunikacji na Instagramie

Środki komunikacji na Instagramie są bardzo ważne. Czy na pewno piszesz właściwym językiem do swojej grupy odbiorczej? Wiesz, że treści jakie publikujesz powinnaś dostosować do swojej grupy docelowej? Co z tego, że będziesz pisać pięknym językiem, skoro Twoi odbiorcy go nie zrozumieją? Oczywiście to wszystko wiąże się z tym, że najpierw musisz wiedzieć dla kogo tworzysz i znać swoją grupę docelową 🙃

Nie znając swoich odbiorców nie będziesz wiedziała czy możesz używać specjalistycznego języka, czy kolor różowy dla Twoich postów to dobry pomysł, ani czy pisać w formie żeńskiej czy męskiej 🙊

Środki komunikacji, jakie zastosujesz na Instagramie – będą różniły się w zależności od Twojej grupy docelowej.

Tworząc treści, wyobraź sobie, że kierujesz je do Twojego idealnego odbiorcy i rozwiązujesz jego istniejący problem. 

Przykładowo inaczej będziesz pisać do osoby nastoletniej, obeznanej w nowinkach technologicznych, a inaczej do osoby starszej, która takiej wiedzy nie ma.

Najważniejsze

Nie pisz językiem specjalistycznym – jeżeli Twoja grupa odbiorców go nie zna! Taki post będzie dla niego niezrozumiały. I mimo, że będzie miał wartość – to Twój odbiorca jej nie zauważy! Dotrzesz nim co najwyżej do konkurencji, a przecież nie na tym Ci zależy.

Pamiętaj, by Twoje treści były skierowane do osób z Twojej grupy docelowej, a nie do każdego! Jak określić grupę docelową? O tym w innym artykule.

Przeczytaj również inne posty, które pomogą Ci rozwinąć profil na Instagramie: 

Znajdź swoją niszę na Instagramie

Checklista skutecznego posta

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mogą Cię zainteresować

Instagram Marketing

Biogram biznesowy na Instagramie

Masz już konto biznesowe na Instagramie, ale nie działa ono tak, jak byś tego chciała? Zwróć uwagę na to, że problemem może właśnie Twój biogram.

Instagram w biznesie

Jak wykorzystać Instagram w biznesie?

Jak wykorzystać Instagram w biznesie? – to pytanie zadaję sobie na pewno każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z prowadzeniem firma. Ba! Nawet każdy, kto już

Jak zarabiać na Instagramie?

Jak zarabiać na Instagramie? To pytanie zadaję sobie dużo osób, które marzą o zmianie swojego stylu życia. Wciąż istnieje sporo ludzi, którym się wydaje, że

@sara.solarek

Odwiedź mnie na instagramie

-20 % na wszystkie kursy!

użyj kodu: HAPPYDAY

Instagram dla biznesu
✅ Content, który sprzedaje
✅ Stwórz produkt cyfrowy w Canvie
✅ Zorganizuj dochodowy webinar

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Promocja trwa do 31.06.2024 do godz. 23.59