Dobrze uzupełniony biogram to taka idealna baza pod rozwój Twojego konta na Instagramie, a tym samym na zyskanie wartościowego Klienta. Twoje bio decyduje o tym, czy kogoś zaciekawisz i pozostanie z Tobą na dłużej… Jeśli Twój potencjalny Klient nie wie, że np. zajmujesz się prawem rodzinnym to jak ma skorzystać z Twoich usług?
Co powinno się znaleźć się w Twoim biogramie na Instagramie?
- napisz kim jesteś,
- opisz czym się zajmujesz czyli Twoją usługę,
- poinformuj, jaki problem rozwiązujesz,
- nie zapomnij o CTA – wezwaniu do działania – zachęceniu do kliknięcia na Twoją stronę internetową albo do pobrania Twojego e-booka. Kieruj odbiorców tam, gdzie chcesz pozyskać Klienta.
Dobrze uzupełniony biogram to taka idealna baza pod rozwój Twojego konta na Instagramie, a tym samym na zyskanie wartościowego Klienta.
Jak to działa w praktyce – dobry biogram na instagramie
Przypadkowo trafiam na Twoje zdjęcie, które mi się spodoba. Opis także wydaje się ciekawy, więc myślę sobie „Ok! Może warto Cię obserwować?” Klikam więc w Twoje zdjęcie profilowe, a tam… nic. Wiem, że masz na imię np. Kasia, ale nie wiem co robisz, czy coś oferujesz, ani jak mi możesz pomóc. Gdy na profilu nie ma nazwiska to nawet jeśli byłabym zdeterminowana to i tak nie znajdę Cię w Google.
Czy z Twojego bio dowiem się kim jesteś, o czym jest Twój profil i w czym możesz mi pomóc?
Dowiedź się więcej o Instagramie:
Czy hashtag w bio, to dobry pomysł?
7 rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz o Instagramie