
Instagram – brak pomysłów na posty
Brak pomysłów na posty – znasz to? Z doświadczenia wiem, że jak człowiek ma wenę do tworzenia treści to powinien ją wykorzystać maksymalnie jak się
Brak pomysłów na posty – znasz to? Z doświadczenia wiem, że jak człowiek ma wenę do tworzenia treści to powinien ją wykorzystać maksymalnie jak się
Skuteczny post, to taki, na który Twoi odbiorcy będą chętnie reagować 💙 Przedstawiam Ci najważniejsze elementy, jakie powinny znaleźć się w każdym poście. Zapisz sobie
Nisza na Instagramie – od jakiegoś czasu zauważam wśród Instagramowych twórców pewien problem. Brak określonej niszy. Przez to wiele kont na Instagramie wygląda podobnie i trudno
Aplikacje do planowania contentu – w tym artykule dzielę się moimi ulubionymi. Dwie z nich umożliwiają automatyczne publikowanie postów, a jedna z nich nawet automatyczną
Aplikacje do tworzenia wideo – 8 przydatnych aplikacji do obróbki i tworzenia wideo. Im ciekawsze i bardziej kreatywnie zrobione stories, tym więcej wyświetleń. Narzędzia Instagrama
Instagram – jak czytać statystyki postów? Publikujesz posty, zerkasz do statystyk (albo i nie zerkasz…), a później znowu publikujesz podobne treści do dotychczasowych, bo nic
Publikujesz posta na Instagramie… wszystko idzie super. Nagle czas dodać hashtagi… a Tobie wciąż przychodzą do głowy takie same jak ostatnio! Albo co gorsza… żadne.
Pewnie nie raz zdarzyło Ci się przeczytać/ usłyszeć od kogoś, kto zajmuje się marketingiem – że trzeba uważnie obserwować konkurencję. W znanych książkach niektórzy radzą,
Czy jest sens dodawać hashtagi na stories? Szczerze mówiąc aktualnie nie spełniają prawie żadnej funkcji, chyba że chcesz odesłać odbiorców do zbioru konkretnych zdjęć/ postów. Hashtagi
Ta strona korzysta z plików cookies, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne pliki cookies powinny być włączone przez cały czas, abyśmy mogli zapisać Twoje preferencje dotyczące ustawień plików cookie.
Jeśli wyłączysz ten plik cookie, nie będziemy mogli zapisać Twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, będziesz musiał ponownie włączyć lub wyłączyć pliki cookie.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sara Solarek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Marketing Sukcesu Sara Solarek, REGON: 380564403, NIP: 5311701902 z siedzibą pod adresem: Lorcin 68, 05-190 Nasielsk. Adres naszej strony internetowej to: https://sarasolarek.pl. Więcej informacji na temat przechowywania danych znajdziesz na stronie naszej polityki prywatności.