Wiesz, że to emocje odgrywają kluczową rolę na Instagramie?
To od nich zależy czy ktoś coś od Ciebie kupi, czy skorzysta z Twojej usługi a także czy zareaguje na Twój post oraz czy będzie chciał oglądać Twoje relacje.
Jeśli posty są nudne, odbiorca przejdzie obok nich obojętnie. Tak samo nie będzie chciał oglądać stories jeżeli będziesz mówić monotonnym głosem bez żadnych emocji.
Pomyśl kiedy udzielasz się pod czyimiś postami i reagujesz na czyjeś relacje?
➡️ Zapewne wtedy, kiedy coś Cię zaskoczy, dowiesz się czegoś nowego
➡️ gdy coś Cię oburzy (wywoła negatywne emocje)
➡️albo wyjątkowo przypadnie Ci do gustu – (czyli wzbudzi w Tobie pozytywne emocje)
Pomyślisz… „hm… no nie zawsze. Zdarza mi się czasem skomentować posty, które nie wywołują u mnie emocji.” To grzech popełniony przez nie jednego z nas 😉
Ale dlaczego zdarza Ci się to robić? Wbrew pozorom WŁAŚNIE PRZEZ EMOCJE. Gdy lubisz kogoś albo chcesz się odwdzięczyć (czyli kierujesz się emocjami) to częściej reagujesz na treści, na które normalnie byś nie zareagowała.
Co jest jednak kluczowe? Te emocje muszę być AUTENTYCZNE. Jeśli udajesz, to Twoi odbiorcy natychmiast będą o tym wiedzieć.
Dlatego twórz treści tak, żeby budzić w kimś emocje! Niech Twoje posty nie będą „suchymi” informacjami.