Picture of Sara Solarek

Sara Solarek

Nie istnieje idealny zestaw hashtagów

Zestawy hashtagów

HASHTAGI TO NIE MAGICZNA RÓŻDŻKA! Nie istnieje idealny zestaw hashtagów, który się sprawdza za każdym razem.

Co właściwie mają robić #hashtagi?

Mają kategoryzować posty oraz ułatwiać ich wyszukiwanie innym. Można powiedzieć, że HASHTAG to taki tytuł do instagramowego albumu zdjęciowego.

Hahstagi pęłnią pod naszym postem funkcję „odsyłaczy” do konkretnego albumu.

Przykładowo… używasz hashtagu #wakacje2020, dlaczego u jednej osoby pojawi się dużo wejść z tego hashtagu, a u innej wcale?

Ponieważ trzeba pamiętać, że po drugiej stronie hashtagu są LUDZIE. Więc to, czy dostaniesz lajka zależy od tego czy ktoś akurat przegląda stronę danego hashtagu i czy Twoje zdjęcie go zainteresuje!

Co ważne! Post może być świetny, ale jeśli znajdzie się w towarzystwie również świetnych postów – to możesz mieć mniej wejść.

Co z tym zrobić? – zestaw hashtagów

  1. Publikuj posty najwyższej jakości – Jeśli Twoje zdjęcie się czymś wyróżni, wzbudzi emocje i będzie dobrej jakości, to odbiorcy chętniej go klikną i polubią.
  2. Pamiętaj o właściwych hashtagach – Czyli takich, które ktoś faktycznie klika. Zadbaj o to by były aktualne tj. jak jest sierpień to nie dodawaj hashtagu #lipiec. Nie używaj tych zbanowanych. Nie dodawaj zbyt popularnych hashtagów. Kiedy Ty chcesz użyć ich swoim zdjęciem, to prawdopodobnie w tym czasie chce to zrobić tysiące innych osób. Nie dodawaj także tych samych zestawów hashtagów pod każdym zdjęciem (by nie uznano Cię za automat).
  3. Pamiętaj o odpowiedniej porze publikacji – Sprawdź, kiedy Twoi odbiorcy są na Instagramie i testuj. Pamiętaj, że po drugiej stronie są ludzie – a ci często zmieniają nawyki.

Przy okazji pamiętaj

Same hashtagi nie wystarczą, by pojawiali się u Ciebie nowi odbiorcy i by pojawiały się polubienia pod zdjęciami.

Instagram to RELACJE i to na nich trzeba się skupić.

➡️ prawdziwe relacje międzyludzkie!

➡️ Instagram lubi jak się angażujesz, rozmawiasz z innymi, komentujesz, reagujesz na posty innych użytkowników i ich stories. A także, gdy nie pozostajesz obojętny wobec Twoich odbiorców i odpowiadasz na ich komentarze oraz wiadomości.

➡️ Szybciej rozwiniesz konto nie używając ŻADNYCH hashtagow, nawiazując relacje z innymi użytkownikami – niż skupiając się jedynie na nich.

➡️ Jeśli jesteś aktywnym użytkownikiem Instagrama, który udziela się u innych – to hashtagi mogą pomóc Ci dotrzeć do nowych osób. Pod warunkiem, że będą umiejętnie stosowane.

Przeczytaj także:

Instagram – 7 rzeczy, o których warto wiedzieć

Udostępnij post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mogą Cię zainteresować

Instagram Marketing

Biogram biznesowy na Instagramie

Masz już konto biznesowe na Instagramie, ale nie działa ono tak, jak byś tego chciała? Zwróć uwagę na to, że problemem może właśnie Twój biogram.

Instagram w biznesie

Jak wykorzystać Instagram w biznesie?

Jak wykorzystać Instagram w biznesie? – to pytanie zadaję sobie na pewno każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z prowadzeniem firma. Ba! Nawet każdy, kto już

Jak zarabiać na Instagramie?

Jak zarabiać na Instagramie? To pytanie zadaję sobie dużo osób, które marzą o zmianie swojego stylu życia. Wciąż istnieje sporo ludzi, którym się wydaje, że

@sara.solarek

Odwiedź mnie na instagramie

-20 % na wszystkie kursy!

użyj kodu: HAPPYDAY

Instagram dla biznesu
✅ Content, który sprzedaje
✅ Stwórz produkt cyfrowy w Canvie
✅ Zorganizuj dochodowy webinar

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Promocja trwa do 31.06.2024 do godz. 23.59