Opis
Ten program jest dla Ciebie jeśli:
- Robisz coś totalnie niezwiązanego z mediami społecznościowymi i myślisz o przebranżowieniu się oraz ciągnie Cię w kierunku Instagrama
- albo jesteś już social media managerem, ale chcesz wyspecjalizować się w Instagramie
- Chcesz zacząć sensownie zarabiać
- Obsługujesz już konta innych osób na Instagramie, ale chcesz udoskonalić swoją wiedzę, żeby Twoje działania przynosiły efekty
- Czujesz się jak ryba w wodzie w social mediach, ale jeszcze nie czujesz się gotowa zarabiać na swojej wiedzy
W programie nauczysz się:
- szczegółowo jak działa Instagram, poznasz wszystkie tajniki algorytmu, tworzenia contentu, sprzedawania
- skąd czerpać wiedzę o Instagramie i o nowościach
- co publikować i w jakiej formie, żeby przyciągało klientów
- jak przygotować swój profil, by przyciągał obserwujących
- jak zmieniać obserwujących w klientów
- jak docierać do swojej grupy docelowej i sprzedawać przy pomocy Instagrama swoje usługi
- jak przygotować brief przed współpracą z klientem
- jak samodzielnie przeprowadzić audyt konta klienta
- pracować z klientem i robić dobre wrażenie
- jak wyceniać swoje usługi
- zbierać wartościowe opinie, które będą za Ciebie sprzedawać
- przygotowywać konkretne podsumowania po rozmowach
- jak przygotować się do rozmowy i jaka wiadomość wysłać klientowi
- jak przygotować swoją ofertę
- jak przygotowywać treści i publikacje dla klientów i jak je przesyłać do akceptacji – poznasz cały workflow pracy
HARMONOGRAM PROGRAMU
1. Pierwsze kroki – 17.04.2023 (nagrania na platformie) + karty pracy
-
Czym się zajmuje specjalista od Instagram Marketingu
-
Podstawy myślenia strategicznego (co to jest strategia marketingowa, jakie elementy uwzględnić w strategii)
-
Określamy cele
-
Grupa docelowa
-
Persona
-
Tematyka konta
-
Nisza
-
Jak się wyróżnić
-
Analiza SWOT
-
Strategia marketingowa krok po kroku – podsumowanie
SPOTKANIE NA GOOGLE MEET 19.04.2023 – zapoznanie się + Q&A
2. Fundamenty Instagrama – 24.04.2023 (nagrania na platformie) + karty pracy
-
Jak przygotować swój profil, by budził zaufanie i przyciągał klientów
-
Zdjęcie profilowe + przydatne narzędzie
-
Jak napisać porządny biogram
-
Co umieścić w wyróżnionych relacjach na Instagramie i jak je przygotować
-
Formaty na Instagramie i ich cel
-
Lejek marketingowy – MODEL AIDA i Bow-tie funnel – wprowadzenie
LIVE NA GRUPIE 26.04.2023 – Q&A
3. Content na Instagramie – 5.05.2023 (nagrania na platformie) + karty pracy
-
Skąd brać pomysły na publikacje
-
Wartość – czym jest wartościowy content
-
Konstrukcja skutecznego posta
-
Jak pisać, żeby chcieli czytać
-
Storytelling
-
Jak pisać chwytliwe nagłówki
-
Skąd brać gotowe nagłówki
-
Gotowe formuły copywriterskie
-
Skuteczne CTA, czyli jak zachęcić odbiorcę do reakcji
-
Hashtagi
WARSZTATY PRAKTYCZNE NA GOOGLE MEET 10.05.2023. Na warsztatach nauczymy się wspólnie opowiadać historie i lepiej pisać.
4. Content na Instagramie – karuzele – 15.05.2023 (nagrania na platformie) + karty pracy i szablon karuzeli w Canvie
-
Dlaczego warto tworzyć instakaruzele
-
Podstawy dotyczące karuzel
-
Schemat budowy skutecznej karuzeli
-
Tekst na karuzeli
-
Jak dobrać odpowiednie kolory i fonty do projektu
-
Jak dobierać grafiki i zdjęcia do projektu
-
Sztuczki przyspieszające tworzenie instakaruzel w Canvie
-
Jak maksymalnie zwiększyć zasięgi publikowanych postów i karuzel
LIVE NA GRUPIE 17.05.2023- Q&A
5. Content na Instagramie – reels – 22.05.2023 (nagrania na platformie)
-
Dlaczego warto tworzyć rolki
-
Algorytm reels
-
Jak tworzyć skuteczne rolki
-
Narzędzia i przydatne aplikacje
24.05.2023 – SPOTKANIE NA GOOGLE MEET z Karolina Kicki – jak nagrywać estetyczne i przyciągające uwagę materiały wideo i skąd czerpać pomysły na kadry
6. Content na Instagramie – stories i transmisje na żywo – 29.05.2023 (nagrania na platformie + karty pracy i checklisty)
-
Jak się przełamać do pokazywania i się i mówienia do ludzi
-
Premeditatio malorum
-
Co nagrywać na stories i jak często je publikować
-
Jak maksymalnie zwiększyć wyświetlenia stories
-
Przydatne aplikacje do tworzenia stories
-
Jak przygotować się do transmisji na żywo merytorycznie
-
Jak przygotować się do transmisji na żywo technicznie
-
Jak przygotować się do transmisji na żywo strategicznie
-
O czym prowadzić transmisje na żywo
31.05.2023 – WARSZTATY NA GOOGLE MEET Z PROWADZENIA TRANSMISJI
7. Analiza statystyk oraz wyciąganie wniosków + tajniki algorytmu Instagrama – 05.06.2023(nagrania na platformie)
-
Jak mierzyć efektywność działań
-
Wskaźniki na jakie należy zwracać uwagę
-
Algorytm – ile tak naprawdę jest algorytmów i jak działa każdy z nich
-
Zasady wpływu według Caldiniego
05.06.2023 – LIVE Q&A na grupie
8. Planowanie publikacji – 12.06.2023 (nagrania na platformie + dodatkowe materiały)
-
Po co planować
-
Jak planować publikacje
-
RTM marketing
-
Programy do automatycznej publikacji
14.06.2023- WARSZTATY NA GOOGLE MEET – wspólnie tworzymy kalendarz publikacji dla wymyślonej firmy albo swojej.
9. Budowa marki osobistej na Instagramie + Jak docierać do potencjalnych klientów i zbudować zaangażowaną społeczność + Jak poszerzać wiedzę o Instagramie – 19.06.2023 (nagrania na platformie + dodatkowe materiały PDF)
-
Marka osobista a firmowa
-
Sposoby na dotarcie do grupy docelowej + ćwiczenia
-
Jak zwiększyć liczbę obserwujących
-
Instarutyna – czyli checklista codziennych zadań
-
Jak komentować, żeby budować pozycję ekspercką
-
Jak przekuć obserwujących w klientów – przypomnienie modelu AIDA
-
Jak poszerzać wiedzę o Instagramie
21.06.2023 – WARSZTATY NA GOOGLE MEET – rozmowy w komentarzach – ćwiczenia + Q&A
10. Sprzedaż na Instagramie – 26.06.2023(nagrania na platformie + dodatkowe materiały)
-
Rodzaje sprzedaży na Instagramie
-
Sprzedaż produktów fizycznych a cyfrowych
-
Jak sprzedawać produkty i usługi w stałej ofercie
-
Jak sprzedawać podczas kampanii sprzedażowych
-
Najczęściej popełniane błędy w sprzedaży
29.06.2023 – SPOTKANIE NA GOOGLE MEET Z GOŚCIEM
-
Reklamy na Instagramie + spotkanie z gościem
-
Skalowanie biznesu
11. Sprzedaż konsultacji – 03.07.2023 (nagrania na platformie + dodatkowe materiały)
-
Jak pozyskać klienta na konsultację
-
Jak rozmawiać z potencjalnym klientem, gdy zapyta o konsultację
-
Płatne czy bezpłatne konsultacje
-
Brief
-
Jak przeprowadzić audyt na Instagramie
-
Jak przygotować się do prowadzenia konsultacji merytorycznie i technicznie
-
Jak zadbać o dobre pierwsze wrażenie
-
Jak przygotowywać konkretne podsumowania po rozmowach
-
Jak pozyskać od klienta opinię, która będzie sprzedawać
05.07.2023 – WARSZTATY NA GOOGLE MEET. NA ŻYWO PRZEPROWADZAMY AUDYT NA BAZIE BRIEFU.
12. Obsługa kont klienta (10.07.2023 – nagrania na platformie + materiały)
-
Co zawrzeć w ofercie i jak ją przedstawić klientowi
-
Jak wyceniać usługę obsługi Instagrama
-
Umowa z klientem
-
Brief + jakie pytania zadać klientowi przed współpracą
-
Od czego zacząć przygotowanie strategii dla klienta
-
Jak przygotować kalendarz publikacji
-
Przydatne narzędzia do tworzenia publikacji
-
Jak monitorować czas pracy
-
Jak się rozliczać z klientem z wykonanych zadań – jak wysyłać treści do akceptacji
-
Bezpieczeństwo – dostępy do Instagrama.
-
Gdzie szukać zleceń na obsługę Instagrama
12.07.2023 – WARSZTATY. Wspólnie tworzymy strategię dla wymyślonego klienta
13. Sprzedaż własnych produktów (17.07.2023 – nagrania na platformie + materiały)
-
Dlaczego warto mieć własne produkty
-
Skąd brać pomysły na własne produkty
-
Walidacja i priorytetyzacja pomysłów
-
Produkt płatny czy bezpłatny
-
Jak się zabrać za przygotowanie e-booka
-
Jak się zabrać za przygotowanie webinaru
-
Jak się zabrać za przygotowanie kursu/ szkolenia
-
Kiedy zacząć sprzedawać swój pierwszy produkt
-
Jak skutecznie sprzedawać produkty.
-
Psychologia cen
-
Landing page/ prosta strona internetowa krok po kroku – mailerlite i Elementor
19.07.2023 – live Q&A na grupie
14. Jak wyjść poza Instagram + Poszukiwanie zleceń i wycena usług (24.07.2023 – nagrania na platformie)
-
Gdzie warto założyć konto i być
-
Jak stworzyć przyciągający lead magnet
-
Jak założyć swój pierwszy newsletter
-
Blog – jak założyć, co publikować i jak pisać
-
Poszukiwane zleceń i wycena usług
-
Umowa zlecenie, use me, a może działalność nierejestrowana
-
Otwarcie działalności gospodarczej – jak się jej nie bać
-
Dotacje
-
Gdzie szukać pracy
15. Moduł bonusowy: Jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach (24.07.2023 – nagrania na platformie)
-
Jak radzić sobie z hejtem
-
Komunikacja w komentarzach
-
Źle opublikowany post u klienta
-
Gorszy dzień
-
Inne kryzysy
26.07.2023 – live Q&A na grupie
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.