Jak pracować mądrze, a nie dużo i zbudować stabilny biznes online!💥🔥

Poznaj moją skuteczną strategię działania, która przynosi mi do 80 tys. zł przychodu miesięcznie jako specjalistka od marketingu oraz Canvy i pozwala żyć tak, jak chcę — na Teneryfie 🙂  Pokażę Ci jak pracować mądrze, a nie dużo. Nie powiem Ci, że biznes online jest łatwy, ale powiem Ci, jakie narzędzia wykorzystać, by przynosił pieniądze.

Bezpłatny dostęp wygasł, ale wciąć możesz odebrać nagranie webinaru w cenie 49 zł i mieć do niego dostęp już na zawsze 🔥

Z nagrania dowiesz się:

✅ dowiesz się, co to znaczy pracować mądrze.

✅ skąd wziąć na siebie pomysł

✅ czym jest nisza i jakie są jej zalety

✅ jakie są obowiązkowe elementy strategii marketingowej i od czego ją zacząć

✅ jak krok po kroku zbudować stabilny biznes online

✅ jak priorytetyzować pomysły (czyli na co się zdecydowac jeśli mamy sporo pomysłów w głowie)

Łączny czas nagrania: 2 h części merytorycznej

PS już możesz dołączyć do V edycji programu mentoringowego!

Pracuj zdalnie z każdego miejsca na ziemi, zarabiając, ile chcesz, nie pracując dużo

Dołącz do V edycji programu mentoringowego „Zostań specjalistą od Instagram Marketingu” i zdobądź wiedzę, która w zaledwie 3 miesiące pozwoli Ci się rozwinąć dowolny biznes online badź przebranżowić się!

Kompletna i praktyczna wiedza marketingowa, która pozwala zarabiać mi i moim uczniom całkowicie zdalnie, niezależnie od lokalizacji i tego, ile pracuję! Ty też tak możesz!

Na czym polega program?

Program „Zostań specjalistą od Instagram marketingu”, to 15-tygodniowy program mentoringowy, podczas którego:

✅ co tydzień przez 15 tygodni spotykamy się w grupie na spotkaniach online, gdzie pracujemy nad Twoim Instagramem i biznesem online, motywujemy się wspólnie i inspirujemy. Podczas spotkań organizuję warsztaty, dzieląc Was na małe 4-osobowe grupy i sprawdzam Twoją wiedzę oraz motywuję do regularnego działania.

Skąd masz brać tą wiedzę? Z cotygodniowych materiałów wideo i kart pracy umieszczanych na dedykowanej platformie. Materiały umieszczam sukcesywnie, bu nie przytłoczyć Cię wiedzą i zmobilizować do regularności.

✅ Materiały ułożone są w sposób logiczny, więc będą w programie – krok po kroku rozpracowujesz swój Instagram i biznes online. A ja prowadzę Cię za rękę 💙

Przed programem:

Jeśli nie masz pomysłu na siebie albo jesteś niezadowolona ze swojej obecnej pracy, chcesz więcej czasu spędzać w domu np. z dziećmi bądź w podróży i pracować na własnych zasadach 

Po programie

  • będziesz mieć na siebie pomysł,
  • będziesz mieć określoną niszę i opracowaną strategię pozyskiwania klientów online
  • będziesz monetyzować swoje działania

Przed programem:

Jeśli masz już pomysł na siebie, masz nawet działalność, ale nie potrafisz jej monetyzować

Po programie

  • będziesz wiedzieć, jak dotrzeć do swojej grupy docelowej,
  • jak pozyskiwać klientów na swoje usługi i produkty.
  • Będziesz mieć gotową strategię działania,
  • nigdy nie zabraknie Ci pomysłów na publikacje, ani produkty

Przed programem:

Jeśli masz już biznes i zarabiasz na Instagramie, ale masz wrażenie, że sięgasz szklanego sufitu

Po programie

  • będziesz tworzyć dochodowe produkty cyfrowe, dopasowane do potrzeb Twoich klientów.
  • Będziesz skalować swój biznes i zautomatyzujesz działania.
  • Będziesz pracować mądrze, a nie dużo!

Ten program jest dla Ciebie jeśli:

Branże, jakie brały udział w programie!

Wirtualna asystentka

Social media manager

Prawniczka

Dietetyk

Fotograf

Inżynier

Finansista

Pracownik państwowy

Trener personalny

Marketingowiec

Stylistka paznokci

Wizażystka

Branża handmade

Makijaż permanetny

Podróże

Nieruchomości

…i wiele innych, a także osoby, które w ogóle nie miały na siebie pomysłu 🙂

Co znajdziesz w 15 -tygodniowym programie

 IV filary wiedzy:

I filar

INSTAGRAM I STRATEGIA

II filar

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

III filar

SKALOWANIE BIZNESU I WYCENA

IV filar

WYCHODZIMY POZA INSTAGRAM + MINDSET

Zobacz pełen harmonogram! Ruszamy już 18 kwietnia

Kliknij poniżej w plusik, by rozwinąć temat 👇

  • Czym się zajmuje specjalista od Instagram Marketingu
  • Podstawy myślenia strategicznego
  • Określamy cele
  • Grupa docelowa
  • Persona
  • Tematyka konta
  • Nisza
  • Jak się wyróżnić
  • Analiza SWOT
  • Strategia marketingowa krok po kroku – podsumowanie

Zapoznanie się + Q&A

  • Jak przygotować swój profil, by budził zaufanie i przyciągał klientów
  • Zdjęcie profilowe + przydatne narzędzie
  • Jak napisać porządny biogram
  • Co umieścić w wyróżnionych relacjach na Instagramie i jak je przygotować
  • Formaty na Instagramie i ich cel
  • Lejek marketingowy – MODEL AIDA i 
  • Bow-tie funnel – wprowadzenie
  • Skąd brać pomysły na publikacje
  • Wartość – czym jest wartościowy content 
  • Konstrukcja skutecznego posta 
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać
  • Storytelling
  • Jak pisać chwytliwe nagłówki
  • Skąd brać gotowe nagłówki
  • Gotowe formuły copywriterskie
  • Skuteczne CTA, czyli jak zachęcić odbiorcę do reakcji
  • Hashtagi

Cwiczymy zgromadzoną wiedzę – zadania praktyczne i praca w małych grupach. Notatka: Na warsztatach nauczymy się wspólnie opowiadać historie i lepiej pisać.

  • Dlaczego warto tworzyć instakaruzele 
  • Podstawy dotyczące karuzel 
  • Schemat budowy skutecznej karuzeli 
  • Tekst na karuzeli 
  • Jak dobrać odpowiednie kolory i fonty do projektu
  • Jak dobierać grafiki i zdjęcia do projektu
  • Sztuczki przyspieszające tworzenie instakaruzel w Canvie
  • Jak maksymalnie zwiększyć zasięgi publikowanych postów i karuzel 
  • Dlaczego warto tworzyć rolki
  • Algorytm reels
  • Jak tworzyć skuteczne rolki
  • Narzędzia i przydatne aplikacje

Spotkanie z Karoliną Kicki – jak nagrywać estetyczne i przyciągające uwagę materiały wideo

      • Jak się przełamać do pokazywania i się i mówienia do ludzi
    • Premeditatio malorum
    • Co nagrywać na stories i jak często je publikować
    • Jak maksymalnie zwiększyć wyświetlenia stories
    • Przydatne aplikacje do tworzenia stories
    • Jak przygotować się do transmisji na żywo merytorycznie
    • Jak przygotować się do transmisji na żywo technicznie
    • Jak przygotować się do transmisji na żywo strategicznie
    • O czym prowadzić transmisje na żywo
  • Jak mierzyć efektywność działań
  • Wskaźniki, na jakie należy zwracać uwagę
  • Algorytm — ile tak naprawdę jest algorytmów i jak działa każdy z nich
  • Zasady wpływu według Caldiniego

Przeprowadzamy analizę statystyk wspólnie.

  • Po co planować
  • Jak planować publikacje
  • RTM marketing
  • Programy do automatycznej publikacji

W.spólnie tworzymy kalendarz publikacji dla wymyślonej firmy albo swojej.

  • Po co planować
  • Jak planować publikacje
  • RTM marketing
  • Programy do automatycznej publikacji
  • Marka osobista a firmowa 
  • Sposoby na dotarcie do grupy docelowej + ćwiczenia
  • Jak zwiększyć liczbę obserwujących
  • Instarutyna – czyli checklista codziennych zadań
  • Jak komentować, żeby budować pozycję ekspercką
  • Jak przekuć obserwujących w klientów – przypomnienie modelu AIDA
  • Jak poszerzać wiedzę o Instagramie
  •  

Wspólnie szukamy odbiorców z grupy docelowej, robimy dogłębny reasearch.

    • Rodzaje sprzedaży na Instagramie
    • Sprzedaż produktów fizycznych a cyfrowych
    • Jak sprzedawać produkty i usługi w stałej ofercie
    • Jak sprzedawać podczas kampanii sprzedażowych
    • Najczęściej popełniane błędy w sprzedaży
      • Reklamy na Instagramie + spotkanie z gościem
      • Skalowanie biznesu
  • Jak pozyskać klienta na konsultację
  • Jak rozmawiać z potencjalnym klientem, gdy zapyta o konsultację
  • Płatne czy bezpłatne konsultacje
  • Brief
  • Jak przeprowadzić audyt na Instagramie
  • Jak przygotować się do prowadzenia konsultacji merytorycznie i technicznie
  • Jak zadbać o dobre pierwsze wrażenie
  • Jak przygotowywać konkretne podsumowania po rozmowach
  • Jak pozyskać od klienta opinię, która będzie sprzedawać

PRZEPROWADZAMY AUDYT NA BAZIE BRIEFU.

    • Co zawrzeć w ofercie i jak ją przedstawić klientowi
    • Jak wyceniać usługę obsługi Instagrama
    • Umowa z klientem
    • Brief + jakie pytania zadać klientowi przed współpracą
    • Od czego zacząć przygotowanie strategii dla klienta
    • Jak przygotować kalendarz publikacji
    • Przydatne narzędzia do tworzenia publikacji
    • Jak monitorować czas pracy
    • Jak się rozliczać z klientem z wykonanych zadań – jak wysyłać treści do akceptacji
    • Bezpieczeństwo – dostępy do Instagrama.
    • Gdzie szukać zleceń na obsługę Instagrama

Wspólnie tworzymy strategię dla wymyślonego klienta albo dla któregoś z uczestników 🙂

    • Dlaczego warto mieć własne produkty
    • Skąd brać pomysły na własne produkty
    • Walidacja i priorytetyzacja pomysłów
    • Produkt płatny czy bezpłatny
    • Jak się zabrać za przygotowanie e-booka
    • Jak się zabrać za przygotowanie webinaru
    • Jak się zabrać za przygotowanie kursu/ szkolenia
    • Kiedy zacząć sprzedawać swój pierwszy produkt
    • Jak skutecznie sprzedawać produkty (drabina)
    • Psychologia cen
    • Landing page/ mailerlite
    • prosta strona internetowa krok po kroku Elementor

     

Q&A + szkolenie z Canvy (jeśli będzie potrzeba)

  • Gdzie warto założyć konto i być
  • Jak stworzyć przyciągający lead magnet
  • Jak założyć swój pierwszy newsletter
  • Blog — jak założyć, co publikować i jak pisać
  • Umowa zlecenie, use me, a może działalność nierejestrowana
  • Otwarcie działalności gospodarczej – jak się jej nie bać
  • Dotacje
  • Gdzie szukać pracy
  • Gorszy dzień
  • Inne kryzysy
  • Jak radzić sobie z hejtem
  • Komunikacja w komentarzach
  • Błąd merytoryczny w poście

Wyobraź sobie, że...

zarabiasz przez Instagram więcej niż obecnie, pracując zdecydowanie mniej;

masz zaangażowaną społeczność, która uwielbia Twoje produkty i usługi, i kupuje je nawet w ciemno;

nie musisz “zgadywać” co i jak wrzucić na Instagram, żeby osiągnąć swoje cele sprzedażowe/ rozwinąć swój biznes;

masz dostęp do innych twórców i przedsiębiorców działających na Instagramie, od których możesz się uczyć, otrzymywać wsparcie, motywację oraz nawiązywać z nimi współpracę!

potrafisz wymyślać i tworzyć produkty cyfrowe, które można sprzedawać w nieskończoność, a na dodatek umiesz je sprzedać!

masz pomysł na biznes, określoną strategię i jasno sprzecyzowane celw

Pewnie myślisz, że trudno jest się przebić na IG i zarabiać na nim duże pieniądze…

Ja kiedyś też tak myślałam.

10 lat temu, gdy zakładałam pierwsze konto na Instagramie, nie wiedziałam, jak z niego korzystać. 

5 lat temu, gdy otwierałam firmę, marzyłam, żeby zarobić, chociaż 3000 zł na czysto miesięcznie…

Korzystałam z Instagrama po omacku, uczyłam się, analizowałam, spędziłam tysiące godzin na nauce, wydałam kilkadziesiąt tysięcy na kursy/e-booki i dodałam setki postów.

Potem przeprowadziłam kilkaset konsultacji, obsługiwałam w ramach mojej agencji marketingowej kilkadziesiąt kont Klientów na Instagramie i sprzedałam setki produktów online, które przyniosły mi ponad 2 mln zł przychodu. Sprzedaż moich produktów i usług za pośrednictwem Instagrama generuje nawet do 80 tys. zł przychodu miesięcznie.

Na profilu, na którym uczę Instagrama, zgromadziłam zaangażowaną społeczność ponad 20 tysięcy osób.

Moi klienci odnoszą na Instagramie sukcesy, nie mając wielkich kont. 

Mogę więc z czystą pewnością powiedzieć, że wiem, co działa na Instagramie. 

Wiem, jak zbudować dzięki IG sprawnie działający biznes, dający duże zyski i niewymagający pracy po 8h dziennie.

Sara Solarek

Spotkania w programie odbywają się online, ale gdy tylko jest możliwość — organizuję spotkanie na żywo! Kursanci bardzo cenią sobie wspólne spotkania na Google Meet. Przyjaźnie z programu trwają po dziś dzień!

Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji!

WERSJA VIP

12 990 zł

już od 1299 zł/ miesiąc

Zostało 1 z 3 miejsc

WERSJA STANDARD

3500 zł

już od 350 zł/ miesiąc

Zostało 16 miejsc z 40

KURS INSTAGRAM DLA BIZNESU

599 zł

z kodem: INSTAGRAM – 499 ZŁ

bez limitu miejsc

Użyj kodu rabatowego: INSTAGRAM, by obniżyć cenę o 100 zł !

Płatność w ratach - krok po kroku

Na mojej stronie, masz 3 opcje płatności:

Płatność całościowa

Jeśli chcesz dołączyć do programu, płacąc od razu całość – wybierz opcję “płacę całość”, a następnie “dodaj do koszyka. Przy zamówieniu wpisz kod rabatowy.

 
Płatność ratalna do 10 rat 0% (PayU Raty)
 

Jeśli chcesz dołączyć do programu, i rozłożyć płatność do 10 rat 0%. Wybierz opcję: Płacę całość!!!

a przy wyborze metod płatności wybierzRaty PayU 0% i złoż wniosek ratalny.

3 raty u mnie bez banku

Jeśli chcesz rozłożyć płatnośc na 3 raty bez udziału banku – wybierz “Płatność ratalna”. 1 rata zostanie automatycznie naliczona i od razu możesz ją opłacić. Kolejne raty będą płatne co 30 dni.

Efekty pracy ze mną

FAQ

Tak. Jak najbardziej! W programie brali już udział dietetycy, fotografowie, prawnicy, blogerzy podróżniczy, architekci, branża beauty, trenerzy personalni itp.

Tak. Program jest tak ułożony, by realizować go na bieżąco nawet przy małej ilości czasu. Materiały dodawane są na platformę co tydzień. Można je oglądać na przyspieszeniu i na raty, przez co na naukę można poświęcić jakieś 20-30 minut dziennie.

Spotkania na żywo są nagrywane, więc można do nich wracać o dowolnej porze dnia i nocy. Ja też jestem cały czas do dyspozycji i służę ze wszystkim pomocą.

W pierwszej edycji brały udział zapracowane osoby na etatach i mamy nawet z trójką dzieci 🙂

Oczywiście. Wszystkie zagadnienia tłumaczę od podstaw. Nie musisz mieć żadnej wiedzy, by ogarnąć materiały. Każdy sobie poradzi 🙂

Tak, zaznacz W UWAGACH podczas zakupu mentoringu, że potrzebujesz FV, a wystawię ją. Ceny zawierają 23% VAT.

Oczywiście. Po 15 tygodniach czeka na Ciebie egzamin, po jego pozytywnym ukończeniu dostaniesz certyfikat imienny potwierdzający zakończenie mentoringu.

Nie! Nagrania, które będą systematycznie ukazywały się na platformie będą częścią teoretyczną szkolenia, ale oprócz nich czekają na Ciebie również warsztaty. Warsztaty będą odbywały się regularnie na Google Meet. To tam będziesz mogła wykorzystywać swoją wiedzę w praktyce. 

Jest to program absolutnie dla wszystkich! Na początku mentoringu będziemy poruszali totalne podstawy Instagramie, więc możesz wziąć w nim udział nawet jeśli jesteś “świeżakiem”. Ale jest to też świetna opcja dla osób, które już działają na Instagramie. Chcę, abyś nauczyła się podstawowych kwestii, ale również i tych bardziej zaawansowanych. Ten kurs to też świetna opcja dla freelancerów, czy wirtualnych asystentek. Pomogę Ci rozwinąć dodatkowe umiejętności!