About Bundle
1. KURS GRUPA DOCELOWA
Doskonała znajomość grupy docelowej jest fundamentem i czymś, bez czego Twój marketing nie będzie działał. 🥲 Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz i gdzie go prowadzisz, musisz dobrze znać swoją grupę docelową, jej problemy oraz potrzeby!
Żadne rolki ani inne cuda Ci nie pomogą, dopóki nie ogarniesz grupy docelowej 🤷🏻♀️
Dołącz do kursu online „Określ, zweryfikuj i znajdź swoją grupę docelową” a pokażę Ci, jak krok po kroku poznać swojego idealnego klienta, skąd wiedzieć, o co pyta, jakie ma problemy, potrzeby i bolączki. Jak go szukać i jak się z nim komunikować, żeby został Twoim klientem.
Po kursie:
✅ będziesz mieć jasno sprecyzowaną określoną grupę docelową
✅ zweryfikujesz założenia na temat swojego klienta
✅ będziesz dokładnie znać swoją grupę docelową, jej problemy i potrzeby
✅ zlokalizujesz swoją grupę docelową na Instagramie i dowiesz się, jak ją do siebie przyciągnąć.
✅ będziesz mieć pomysły na publikacje
2. KURS INSTAGRAM DLA BIZNESU
nstagram dla biznesu to kurs, który pozwoli Ci:
Zastanawiasz się, jak skutecznie wykorzystać Instagram dla biznesu? Mam dla Ciebie propozycję, która przewyższa wszystko, co dotąd widziałeś.
Postawić pierwsze kroki w świecie Instagrama,
Zrozumieć strategie marketingowe i dostosować je do Twojego profilu,
Stworzyć wartościowy content, który przyciągnie Twoją grupę docelową.
Nie ograniczam się tylko do technicznych aspektów Instagrama. Moje podejście jest unikalne – skupiam się na strategii biznesowej, której nie znajdziesz w innych kursach. Oferuję Ci wiedzę zebraną przez 10 lat doświadczenia na Instagramie. Sama zgromadziłam 17 tys. obserwujących i regularnie zarabiam na moim profilu. Jestem praktykiem, a nie tylko teoretykiem.
Po ukończeniu tego kursu:
Posiadasz gotową strategię pozyskania klienta i plan publikacji,
Wiesz, jak przygotować profesjonalny profil biznesowy,
Zaoszczędzasz czas, unikając podstawowych błędów.
Nie tylko uczę, jak działać sprawnie, ale przede wszystkim pokazuję, jak działać na swoich zasadach, dostosowując działania do siebie.
Co otrzymasz w kursie Instagram dla biznesu
Kurs zawiera 8 modułów. Od wprowadzenia w strategie marketingowe, poprzez tworzenie treści, do analizy statystyk i algorytmu Instagrama. Każdy moduł zawiera serię lekcji, które są krótkie, zrozumiałe i konkretne. Oprócz tego otrzymasz przydatne karty pracy.
Nie wierz mi na słowo. Posłuchaj opinii innych na temat kursu i współpracy ze mną:
„Bardzo podobało mi się ogólne uporządkowanie wiedzy o Instagramie, analiza statystyk to złota część tego programu, ogrom wiedzy.”
„Skorzystałam z konsultacji u Sary dotyczącej prowadzenia konta na Instagramie. Do tej pory, nie spotkałam się z tak fachowym i profesjonalnym podejściem do klienta! Sara przygotowała dla mnie 19 stronicowy (!) audyt dotyczący mojego konta. Podczas konsultacji przez ponad godzinę tłumaczyła mi jak powinnam działać, jak szukać grupy docelowej i co zmienić. Czuć było energię i przede wszystkim indywidualne podejście. Sara jako jedyna, nie skreśliła mojego pomysłu na działalność na IG! Inni już dawno kazali mi się stamtąd zabierać 🙈 polecam! Konsultacja zdecydowanie o wiele więcej warta niż cena, którą zapłaciłam. Dzięki Sara ❤️”
„Skorzystałam z konsultacji u Sary – byłam przekonana co do jej profesjonalizmu i rzetelności, bo obserwuję jej konto na Instagramie niemal od początku. To, czego się spodziewałam, było jednak tylko ułamkiem tego, co realnie otrzymałam. Prowadzę swoje konto na Instagramie już od prawie 3 lat i wydawało mi się, że wiem już naprawdę sporo. Dowiedziałam się jednak mnóstwa nowych rzeczy, otrzymałam świetne pomysły i spojrzenie z zewnątrz na moją markę. Nasza rozmowa trwała grubo ponad godzinę, a na koniec otrzymałam prawie 20-stronicowe podsumowanie z kolejnymi praktycznymi wskazówki i pomysłami. Bardzo się cieszę, że się na te konsultacje zdecydowałam. Dodatkowo Sara to niezwykle ciepła i po prostu fajna osoba, więc jeśli się wahacie – to zupełnie niepotrzebnie.”
„Dziękuję Sara za Twoja rzetelna i konkretna konsultacje. Twoje cenne uwagi i informacja zwrotna dały mi wgląd jak powinnam uporządkować swój profil, jak nim zarządzać, aby osiągać swoje cele, jakie treści publikować, na co zwracać uwagę itd. Dziękuje ze przygotowałaś to w formie ustnej, ale ze dostałam tez od Ciebie skrypt w formie PDF z całym omówieniem mojego profilu. Przygotowałaś się do tego sumiennie i rozwiązałaś moje wciąż nurtujące mnie od dawna problemy. Poza tym jesteś niezwykle ciepłą i sympatyczną osoba, która potrafi słuchać i udzielać cennych rad i wskazówek. Dziękuje, że jesteś i ze robisz to co robisz. Dziękuje ♥️ 🎉🌟🙏 ❤️”
„Zdecydowałam się na konsultacje u Sary bo chciałam zaczerpnąć eksperckiej porady odnośnie mojego profilu na IG. Wcześniej próbowałam działać sama, ale nie do końca mi to wychodziło. Przed konsultacja myślałam, ze wiem dużo o IG, ale już w trakcie konsultacji dotarło do mnie, że moja wiedza to pikuś w porównaniu do EKSPERCKIEJ wiedzy Sary. Podczas konsultacji/ audytu mojego profilu Sara tłumaczyła mi krok po kroku co i jak powinnam robić, a przede wszystkim od czego zacząć i jak działać aby mieć rezultaty. Mnóstwo wskazówek które obudziły we mnie masę pomysłów i nakreśliły wizje tego co i jak chce przekazywać ludziom na swoim koncie. Z całego serca polecam konsultacje u Sary, w szczególności jeśli chcesz dowiedzieć się konkretów. Widać, że Sara wkłada mnóstwo energii w to co robi i to się czuje w rozmowie z nią. Po konsultacji dostałam obszernego ebooka ze wskazówkami odnośnie mojego profilu i działania. Jeszcze raz dziękuje i polecam usługi Sary.”
Chcesz wiedzieć więcej? Przez lata udzieliłam ponad 300 konsultacji z Instagrama, prowadziłam wiele mentoringów i regularnie prowadzę szkolenia.
1. Pierwsze kroki
Podstawy myślenia strategicznego (co to jest strategia marketingowa, jakie elementy uwzględnić w strategii)
Określamy cele
Grupa docelowa
Persona
Tematyka konta
Nisza
Jak się wyróżnić
Analiza SWOT
Strategia marketingowa krok po kroku – podsumowanie
2. Fundamenty Instagrama
Jak przygotować swój profil, by budził zaufanie i przyciągał klientów
Zdjęcie profilowe + przydatne narzędzie
Jak napisać porządny biogram
Co umieścić w wyróżnionych relacjach na Instagramie i jak je przygotować
Formaty na Instagramie i ich cel
Lejek marketingowy – MODEL AIDA i
Bow-tie funnel – wprowadzenie
3. Content na Instagramie
Skąd brać pomysły na publikacje
Wartość – czym jest wartościowy content
Konstrukcja skutecznego posta
Jak pisać, żeby chcieli czytać
Storytelling
Jak pisać chwytliwe nagłówki
Skąd brać gotowe nagłówki
Gotowe formuły copywriterskie
Skuteczne CTA, czyli jak zachęcić odbiorcę do reakcji
Hashtagi
4. Content na Instagramie – karuzele
Dlaczego warto tworzyć instakaruzele
Podstawy dotyczące karuzel
Schemat budowy skutecznej karuzeli
Tekst na karuzeli
Jak dobrać odpowiednie kolory i fonty do projektu
Jak dobierać grafiki i zdjęcia do projektu
Sztuczki przyspieszające tworzenie instakaruzel w Canvie
Jak maksymalnie zwiększyć zasięgi publikowanych postów i karuzel
5. Content na Instagramie
Dlaczego warto tworzyć rolki
Algorytm reels
Jak tworzyć skuteczne rolki
Narzędzia i przydatne aplikacje
6. Content na Instagramie – stories i transmisje na żywo
Jak się przełamać do pokazywania i się i mówienia do ludzi
Premeditatio malorum
Co nagrywać na stories i jak często je publikować
Jak maksymalnie zwiększyć wyświetlenia stories
Przydatne aplikacje do tworzenia stories
Jak przygotować się do transmisji na żywo merytorycznie
Jak przygotować się do transmisji na żywo technicznie
Jak przygotować się do transmisji na żywo strategicznie
O czym prowadzić transmisje na żywo
7. Analiza statystyk oraz wyciąganie wniosków + tajniki algorytmu Instagrama
Jak mierzyć efektywność działań
Wskaźniki, na jakie należy zwracać uwagę
Algorytm – ile tak naprawdę jest algorytmów i jak działa każdy z nich
Zasady wpływu według Caldiniego
8. Planowanie publikacji
Po co planować
Jak planować publikacje
RTM marketing
Programy do automatycznej publikacji
9. Budowa marki osobistej na Instagramie + Jak docierać do potencjalnych klientów i zbudować zaangażowaną społeczność + Jak poszerzać wiedzę o Instagramie – 19.01.2024 (platforma + dodatkowe materiały PDF)
Marka osobista a firmowa
Sposoby na dotarcie do grupy docelowej + ćwiczenia
Jak zwiększyć liczbę obserwujących
Instarutyna – czyli checklista codziennych zadań
Jak komentować, żeby budować pozycję ekspercką
Jak przekuć obserwujących w klientów – przypomnienie modelu AIDA