Określ, zweryfikuj i znajdź swojego idealnego klienta na Instagramie!

Dołącz do 7-dniowego wyzwania i raz na zawsze pożegnaj się z brakiem pomysłów na publikacje oraz produkty i dowiedz się, jak realnie pozyskiwać klientów.

Fundamentem skutecznych działań marketingowych jest DOSKONAŁA znajomość grupy docelowej 🙌🏻

Nie możesz mówić do wszystkich. To, jak mówić do NIKOGO 😢

👉 inaczej będziesz pisać do osób świadomych problemu, a inaczej do tych, którzy nie wiedzą, że ten problem w ogóle mają

👉 inaczej będziesz pisać do profesjonalistów, a inaczej do osób, które nie znają podstawowego słownictwa z Twojej branży

👉inaczej będziesz pisać do osób z różnych generacji! Bo te mają inne wartości i style życia

Każda grupa ma inne problemy i potrzeby i wymaga innej komunikacji!

❌ NIE. Nie wystarczy, że powiesz, że Twoją grupą docelową są kobiety w wieku 30 lat, które chcą zmienić swoje życie.

❌ NIE. Nie wystarczy, że powiesz mi, że treści kierujesz do przedsiębiorców.

Żeby móc powiedzieć „ZNAM SWOJĄ GRUPĘ DOCELOWĄ”, musisz o niej wiedzieć znacznie więcej!

✅ znać jej potrzeby, obawy, problemy

✅ Wiedzieć jak się komunikuje, jakich zwrotów i słów używa, o co pyta

✅ jaki ma styl życia

✅ kogo obserwuje

✅ ile zarabia, kogo utrzymuje itp.


No, ale po co:

🔥 bo jak wiesz, jakie ma problemy — wiesz co publikować i jakie tworzyć produkty,

🔥 wiesz, gdzie się ze swoją marką pojawić, bo wiesz, gdzie Twój odbiorca przebywa

🔥wiesz kiedy publikować! – bo wiesz kiedy ma czas zaglądać do telefonu

🔥 znając jej sytuację finansową – wiesz, jakie ustalić ceny produktów


🚨 I teraz sobie uczciwie odpowiedz na pytanie… Czy na pewno znasz swoją grupę docelową? 🧐

Wiem, że to nie jest proste! Bo przede wszystkim masz znać się na swoim biznesie i może Cię przytłoczyć myśl, że skąd Ty w ogóle masz to wszystko wiedzieć…

Dlatego MASZ MNIE 😇

Zanim napiszę Ci, dlaczego powinnaś wziąć udział w wyzwaniu (tak, powinnaś — a nie „warto wziąć w nim udział”, bo grupa docelowa to FUNDAMENT wszelkich działań biznesowych) – to najpierw rozprawmy się z mitami 👇

Mit 1

❌ Wystarczy
mieć konto na Instagramie,
żeby zarabiać

Widząc tego typu treści, można by było oczekiwać, że jeśli nauczę się robić świetne rolki albo ogarnę na tip top wszystkie funkcje Instagrama, to pieniądze zaczną mi spadać jak manna z nieba.

Ups. To tak nie działa.

Konto na Instagramie, które ma przynosić zarobki – musi być przemyślane!

  • musisz wiedzieć, w jakiej tematyce będziesz się poruszać

  • na czym będziesz zarabiać

  • kto tych Twoich rozwiązań potrzebuje – kim jest Twoja grupa docelowa.

  • jakie Twoja grupa docelowa ma problemy/ potrzeby/ wątpliwości/ pragnienia/ marzenia/ o co pyta!

Z jednej strony, możesz sobie wymyślić, do kogo będziesz mówić. A z drugiej musisz mieć świadomość, że to nie wystarczy. Bo to będą TWOJE ZAŁOŻENIA. A nie fakty. A tylko znając fakty, jesteś w stanie trafić do właściwych osób i ich poruszyć na tyle, by chcieli coś od Ciebie kupić.

Dlatego oprócz znajomości funkcjonowania Instagrama, musisz skupić się na powyższych kwestiach, w szczególności na:

👉 określeniu grupy docelowej

👉 dogłębnym poznaniu grupy docelowej

👉 sposobach na to, jak tę grupę docelową znaleźć na Instagramie (ot tak sama do Ciebie nie przyjdzie 😏)

Mit 2

❌ Zarabianie na
Instagramie jest
proste

Nigdy nie powiedziałabym, że zarabianie na Instagramie jest proste.

To praca, jak każda inna, rządząca się swoimi prawami.

Daje większe możliwości niż praca na etacie, czy zarabianie tylko na własnych usługach – ale to wciąż praca! Pieniądze nie zaczną wpływać magicznie na Twoje konto, tylko dlatego, że założysz profil i opublikujesz 50 rolek.

By zarabiać na Instagramie:

👉 musisz mieć konkretny CEL

👉 znowu! Musisz dogłębnie znać swoją grupę docelową, by wiedzieć, co publikować i jakie produkty oferować

👉 mieć strategię docierania do grupy docelowej

👉 mieć plan na to, jak zbudujesz rozpoznawalność wokół danego tematu

👉 wiedzieć, co zrobić, żeby Twoi odbiorcy Ci zaufali

👉 mieć plan na sprzedaż (gdzie będziesz sprzedawać/ w jakiej formie/ jaką obierzesz strategię cenową/ gdzie odbędzie się główna sprzedaż/ ile czasu będzie trwała kampania/ czy będziesz prowadzić sprzedaż ciągłą, czy okienkową itp).

  1. Optymalizujesz profil do realizacji swojego celu

  2. Przygotowujesz plan contentu na bazie znajomości swojej grupy docelowej

  3. Publikujesz treści, by zbudować zainteresowanie wokół tematu.

  4. Budujesz społeczność.

  5. Analizujesz zapotrzebowanie na produkty, które chcesz monetyzować

  6. Planujesz kampanię sprzedażową (bądź inne sposoby na monetyzację).

  7. Sprzedajesz.

  8. Wyciągasz wnioski.

  9. I tak w kółko.

A nie… „publikujesz —> zarabiasz” To duży skrót myślowy, prawda?

 

Mit 3

❌ Wystarczy mieć dużą społeczność, żeby zarabiać
dużo pieniędzy

Owszem, duże konto może przynosić świetne zarobki, bo wiadomo, że im więcej osób od Ciebie coś kupi, tym więcej pieniędzy na koncie.

Ale prawda jest taka, że nie „im więcej obserwujących”, tylko „im więcej osób z mojej grupy docelowej”. A to zmienia postać rzeczy.

Dam Ci przykład 👇

Możesz mieć profil na Instagramie reklamujący usługi Twojej lokalnej kwiaciarni. Kwiaty sprzedajesz w obrębie 50 km, bo nie nadają się do wysyłki, zresztą nawet nie masz takiej opcji w swojej ofercie. Twoje konto ma 350 obserwujących. Wiesz, że to na pewno lokalne osoby, bo część z nich kojarzysz jako stałych klientów. Sprzedaż w kwiaciarni Cię zadowala.

Nagle widzisz genialny trend na Instagramie. Nagrywasz śmieszną rolkę i buuum! Nagle wyświetlenia rolki wystrzeliwują do 300 tys., a Twoje konto z 350 obserwujących liczy już 7600 osób.

Tylko kurczę… sprzedaż wcale nie wzrosła. A Ty masz wrażenie, że zaangażowanie jest jeszcze gorsze, niż jak miałaś 350 obserwujących.

I nagle się okazuje, że duże konto wcale nie przynosi dużo pieniędzy.

❌ bo rolka nie wynikała z potrzeb grupy docelowej

❌ bo dotarła do społeczności globalnej, nie tylko z Twojego miasteczka

❌ ludzie zaobserwowali Cię ze względu na śmieszne wideo, a nie ze względu na to, że prowadzisz butikową kwiaciarnię.

Tak samo będzie jeśli zajmujesz się np. marketingiem i nawet świadczysz usługi globalne, ale Twoja rolka w ogóle nie będzie dotyczyć grupy docelowej.

 

Mit 4

❌ Produkty sprzedają się same, gdy masz rozwinięte konto wokół tematyki produktu

Nawet jeśli Twoje konto będzie zaniszowane i zbierzesz wokół siebie grupę docelową — to produkt nie sprzeda się sam.

O produkcie trzeba mówić! Nie raz. Nie dwa. Trzeba zbudować komunikację wokół produktu, żeby Twoi odbiorcy wiedzieli, że ten produkt jest im potrzebny i rozwiąże ich problem.

Dlatego nie zdziw się jeśli zbudujesz społeczność, a później wrzucisz informację “właśnie wydałam kurs!”, że go nikt nie kupi 🙂

👉 tutaj też musisz dobrze znać grupę docelową produktu, żeby wiedzieć jakie tematy poruszyć w swojej kampanii sprzedażowej i w jaki sposób

👉 musisz wiedzieć, jak funkcjonuje lejek — czyli droga, jaką przechodzi obca osoba, zanim stanie się Twoim klientem i zaplanować działania na każdy z tych etapów.

Czyli co? Wszystko się kręci wokół tej grupy docelowej?! 🤯

Tak.

Bo jeśli nie wiesz, komu sprzedajesz — to jak go znajdziesz?

Jeśli nie wiesz, do kogo mówisz — to jak będziesz do niego mówić? 

Wyobraź sobie, że zamykasz oczy, a ja stawiam przed Tobą jakąś obcą osobę. Nie wiesz, jakiej jest płci, w jakim jest wieku, jakim językiem się posługuje, jakie ma wykształcenie, ani jaką sytuację rodzinną. I teraz wyobraź sobie, że mówię “Sprzedaj jej swój produkt z zamkniętymi oczami”.

Trudne? No trudne! Ale Ty sobie właśnie to robisz, jeśli tej grupy docelowej nie określisz i jej nie znajdziesz 🙂

Określenie grupy docelowej i poznanie jej, to jak zdjęcie z oczu opaski i zobaczenie kogo masz przed sobą. To jak rozmowa z tą osobą, w której dowiadujesz się, czego ta osoba potrzebuje, co lubi i czego pragnie, z czym ma problem. A Ty możesz na to odpowiedzieć bez zgadywania!

Ale to nie jedyny przykład.

Możesz przecież być graficzką i mieć świetnie rozwinięty profil wokół tematyki grafik. Wiesz, że to Twoja grupa docelowa. W końcu publikujesz tutoriale z robienia fajnych grafik. Konto ma już 20 tys. obserwujących. Fajnie. Ale nie ma z tego ani grosza… albo niewiele.

Dlaczego?

❌ bo to, że publikujesz tutoriale, nie znaczy, że coś sprzedajesz

❌ jeśli robisz grafiki dla innych osób, a uczysz jak tworzyć grafiki samodzielnie – to nie dziw się, że ludzie sami sobie te grafiki robią, zamiast prosić Cię o pomoc (brak zrozumienia grupy docelowej!)

❌ Dobrze, że robisz zasiegi, ale nawet jeśli będziesz mieć klientów na usługi graficzne, to w pewnym momencie sięgniesz szklanego sufitu. Nie przyjmiesz do współpracy więcej osób, niż masz godzin do dyspozycji.

A tym samym… niezależnie od tego, czy Twoje konto będzie duże, czy małe — zarobisz tyle samo.

Najgorsze jest to, że ten temat grupy docelowej traktowany jest często po macoszemu! Wszyscy o nim mówią, nikt nie daje konkretów 😏

❌ mówią, że musisz mieć określoną grupę docelową — nie mówią jak to zrobić i po co właściwie, jak wykorzystać te informacje

❌ mówią o grupie docelowej, ale nie sprawdzają, czy masz ją dobrze określoną

❌ nie mówią jak do niej dotrzeć

❌ nie mówią, jak sprawdzisz, czy to, co przypuszczasz na temat swojej grupy docelowej, jest prawdą.

❌ albo poświęcają na to zagadnienie zbyt mało czasu!

 

Zrozumiałam to już jakiś czas temu. 👇

Dlatego stworzyłam 7-dniowe wyzwanie, które pozwoli Ci uporać się z tematem grupy docelowej raz na zawsze 🥳

I nie chodzi o to, że określisz swoją grupę raz i już nigdy nie będziesz tego robić — tylko niezależnie od tego, czym się w życiu zajmiesz, będziesz wiedzieć, jak się za to zabrać!

W pierwszej edycji wyzwania wzięło udział ponad 100 osób 🤯😍

Dostałam od tych osób kopa motywacyjnego, by uruchomić 2 edycję 🔥 

I o to jestem.

3 konkretne szkolenia online! 🔥

SZKOLENIE 1 Jak krok po kroku określić swoją grupę docelową. Instrukcja i narzędzia

SZKOLENIE 2 Jak się dowiedzieć jakie problemy i potrzeby ma Twój klient. Gdzie szukać o nim informacji

SZKOLENIE 3 Moje autorskie metody na dotarcie do grupy docelowej na Instagramie + lejek – jak zamienić obserwującego w klienta, których nie znajdziesz na innych szkoleniach.

Sesja Q&A

Pod koniec wyzwania będziesz mieć możliwość udziału w specjalnej sesji pytań i odpowiedzi, gdzie odpowiem na Twoje pytania i wątpliwości. Nie zostajesz więc sama z zadaniami!

Praktyczne zadania do wykonania 🔥

✅ Codziennie dostajesz ode mnie zadanie do wykonania

✅ Dzięki temu, od razu praktykujesz zdobytą wiedzę i po 7 dniach widzisz efekty.

✅ To nie jest kolejny kurs, który odłożysz w czasie albo który wzbudzi w Tobie wątpliwości – bo możesz mi zadawać pytania i weryfikować, czy dobrze wykonujesz zadania.

BONUSOWE SZKOLENIE 🥳

Jak zarabiać 20 tys. zł miesięcznie na produktach cyfrowych przy pomocy Instagrama + jak znajomość grupy docelowej Ci to na maxa ułatwi. 🎁🥳 – MOJA STRATEGIA!

Jak wygląda wyzwanie?

1

Po opłaceniu wyzwania otrzymujesz plik PDF z instrukcją i linkiem do dedykowanej grupie na Facebooku.

2

Wyzwanie odbywa się w dniach od 20 do 27 maja. Każdego dnia na grupie znajdziesz post z zadaniem do wykonania, albo linkiem do szkolenia.

3

Szkolenia odbędą się pod wskazanym na grupie linkiem w dniach: 20, 21, 24 i 27 o godz. 10:00.

4

Szkolenia będą nagrywane i dostępne na grupie dożywotnio.

Harmonogram wyzwania:

  • Szkolenie 20.05.2024 — Jak krok po kroku określić swoją grupę docelową. Instrukcja i narzędzia + ZADANIE
  • Szkolenie 21.05.2024 – Jak się dowiedzieć jakie problemy i potrzeby ma Twój klient. Gdzie szukać o nim informacji
  • 22.05.204 – Zadanie
  • 23.05.2024 – Zadanie
  • Szkolenie 24.05.2024 – Moje autorskie metody na dotarcie do grupy docelowej na Instagramie + lejek – jak zamienić obserwującego w klienta, których nie znajdziesz na innych szkoleniach.
  • 25.05.2024 – Zadanie
  • 26.05.2024 – Podsumowujące spotkanie Q&A.
  • 27.05.2024 – bonusowe szkolenie! Jak zarabiać 20 tys. zł miesięcznie na produktach cyfrowych przy pomocy Instagrama + jak znajomość grupy docelowej Ci to na maxa ułatwi. 🎁🥳

Co mówią o wyzwaniu uczestnicy

solarek sara instagram konsultacje

Dlaczego warto zaufać akurat mi?

solarek sara instagram konsultacje

Nazywam się Sara Solarek. Od ponad 6 lat pomagam  rozwijać konta na Instagramie i pozyskiwać klientów.

Uczę jak docierać do właściwych osób i budować zaangażowaną społeczność, którą z powodzeniem przekujesz w klientów.

Co mnie wyróżnia? Działam strategicznie. Nie dostaniesz ode mnie wyświechtanych porad, tylko konkrety, z których dowiesz się jak przygotować swój profil, co, kiedy i w jakim formacie publikować oraz jak budować zaangażowanie. Jestem praktykiem. Prowadziłam kilkanaście kont na Instagramie dla klientów, a na swoim własnym profilu zgromadziłam zaangażowaną społeczność ponad 20 tysięcy osób.

Jestem założycielką 7-osobowej agencji marketingowej Marketing Prawników, a także współzałożycielką Akademii Canvy — platformy edukacyjnej z kursami z Canvy oraz Instagrama. Przeszkoliłam już ponad 2500 osób

A nie rozwinęłabym tyle odnóg swojego biznesu, gdyby nie doskonała znajomość swojej grupy docelowej!

7-dniowe wyzwanie

SZKOLENIE 1 Jak krok po kroku określić swoją grupę docelową. Instrukcja i narzędzia 

 wartość 349 zł

SZKOLENIE 2 Jak się dowiedzieć jakie problemy i potrzeby ma Twój klient. Gdzie szukać o nim rzetelnych informacji.

 wartość 349 zł

SZKOLENIE 3 Moje autorskie metody na dotarcie do grupy docelowej na Instagramie + lejek – jak zamienić obserwującego w klienta, których nie znajdziesz na innych szkoleniach.

 wartość 349 zł

🥳 SZKOLENIE BONUSOWE Jak zarabiać 20 tys. zł miesięcznie na produktach cyfrowych przy pomocy Instagrama + jak znajomość grupy docelowej Ci to na maxa ułatwi. 🎁🥳 

 wartość 349 zł

✅ SESJA Q&A 

 wartość 470 zł

✅ codzienne zadania do wykonania

ŁĄCZNA WARTOŚĆ: 1866 ZŁ

Cena: 249 zł