Wystartuj razem ze mną i doleć do upragnionego celu z programem mentoringowym:

"Zostań specjalistą od Instagram Marketingu"!



Gotowa na podróż? 🥳

Jesteś tutaj, bo...

  • Coś Ci w Twoim życiu i biznesie nie pasuje?
  • Myślisz o tym, żeby się przebranżowić?
  • Albo masz już swój biznes, tylko nie wiesz, jak pozyskiwać w Internecie klientów?
  • Chcesz zarabiać, bo wiesz, że pieniądze są potrzebne. Ale nie są Twoim sensem życia. Cenisz sobie wolność, elastyczność, chcesz być szczęśliwa. Robić to, co lubisz i mieć dla siebie czas oraz bliskich?
  • Pragniesz robić, co chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz?
  • Chcesz zarabiać tyle, by spełnić swoje marzenia?

NACIŚNIJ "START"

KROK 1

Potrzebny Ci pomysł na siebie
i wiedza, jak ten pomysł spieniężyć...

✅ Dzięki programowi znajdziesz pomysł na siebie.

✅ Poznasz swoje mocne i słabe strony oraz różne możliwości rozwojowe.

✅ Zbudujesz solidne fundamenty, które pomogą Ci rozwinąć dowolny biznes online i dobrze na nim zarabiać

KROK 2

Czujesz, że dobrym miejscem do zarabiania i budowania społeczności będzie Instagram, bo lubisz tę aplikację.

Potrzebna Ci jednak wiedza, jak ten Instagram działa i co robić, żeby na nim zarabiać...

✅ W programie poznajesz Instagram od A do Ż. Instagram nie ma przed Tobą żadnych tajemnic

KROK 3

Social media to jedno, ale nie chcesz być zależna od Mety, która w każdej chwili może zabrać Ci konto na Instagramie. Chcesz budować biznes świadomie, bez ryzyka.

✅ Program pokazuje Ci krok po kroku jak wyjść poza Instagram. Dostajesz narzędzia, instrukcje i wskazówki.

✅ Krok po kroku tworzysz swój własny newsletter

✅ Potrafisz samodzielnie zrobić landing, bloga, a nawet stronę internetową.

KROK 4

Krok 4. Instagram rozwinięty, wiesz, co publikować, jak angażować społeczność.. Wiesz, jakie narzędzia poza Instagramem będą Ci potrzebne. Teraz chcesz zarabiać, ale musisz wiedzieć jak...

✅ W moim programie poznajesz różne sposoby na zarabianie poprzez Instagram

KROK 5

Gdy wiesz, jakie masz możliwości - czas wybrać, na czym chcesz zarabiać

Jeśli zdecydujesz się współpracować 1:1 ze swoimi klientami i sprzedawać usługi

Potrzebujesz poznać narzędzia, jak pracować 1:1, jak pozyskiwać na taką współpracę klientów i jak ich obsługiwać.

Możesz także wybrać zarabianie na produkach cyfrowych 1 : wielu

By wyjść z produktem cyfrowym, potrzebujesz wiedzy:

  • jak stworzyć produkt cyfrowy
  • skąd wziąć na niego pomysł
  • jakich narzędzi użyć
  • gdzie go sprzedać
  • jak go sprzedać

✅ Program daje Ci wiedzę, narzędzia i strategię, dzięki którym stworzysz swoje produkty cyfrowe (e-book, kurs online, webinar)

✅ będziesz wiedzieć, jak je skutecznie sprzedać.

✅ Poznajesz także techniki sprzedaży współprac 1:1, takich jak konsultacje.

KROK 6

Przyjdzie taki moment, że...

✅ Dzięki programowi, wiesz, jak wyskalować swój biznes, by pracować mniej, a zarabiać więcej.

✅ Wiesz, jak wykorzystywać narzędzia do automatyzacji biznesu, by działać sprawniej, sprzedawać więcej i pracować mniej

✅ Umiesz korzystać ze sztucznej inteligencji

✅ Wiesz, jak wybierać ludzi do współpracy i delegować zadania.

Gratulacje! 🥳🥳🥳Dotarłaś do METY.

✅ Jesteś pewna siebie.

Masz wiedzę marketingową, która pozwala Ci prowadzić stabilny biznes, a także monetyzować Twoje przyszłe pomysły.

✅ Masz wiedzę, narzędzia i motywację do tego, by żyć po swojemu, pracować mądrze, a nie dużo
– z każdego miejsca na świecie.

Podoba Ci się plan podróży? W takim razie zapisz się poniżej na listę oczekujących na VI edycję masterclassa i zacznij pracować zdalnie oraz spełniać swoje marzenia biznesowe👇

 

Co tydzień spotkamy się na spotkaniu na Google Meet, aby podsumować miniony tydzień i przygotować się na następny 🙂

Nie zostaniesz z niczym sama 🚀

Przewiduję mnóstwo fantastycznej energii i wspaniałą atmosferę, która doda Ci motywacji

Co znajdziesz w VI edycji programu?

 4 filary wiedzy:

I filar

INSTAGRAM I STRATEGIA

II filar

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

III filar

SKALOWANIE BIZNESU I WYCENA

IV filar

WYCHODZIMY POZA INSTAGRAM + MINDSET

Zobacz, co mówią uczestnicy poprzednich edycji!

Materiały, jakie znajdziesz na platformie przed spotkaniami

    • 1. Pierwsze kroki
    • Czym się zajmuje specjalista od Instagram Marketingu
    • Podstawy myślenia strategicznego
    • Określamy cele
    • Grupa docelowa
    • Persona
    • Tematyka konta
    • Nisza
    • Jak się wyróżnić
    • Analiza SWOT
    • Strategia marketingowa krok po kroku – podsumowanie

     

    • 2. Fundamenty Instagrama
    • Jak przygotować swój profil, by budził zaufanie i przyciągał klientów
    • Zdjęcie profilowe + przydatne narzędzie
    • Jak napisać porządny biogram
    • Co umieścić w wyróżnionych relacjach na Instagramie i jak je przygotować
    • Formaty na Instagramie i ich cel
    • Lejek marketingowy – MODEL AIDA i 
    • Bow-tie funnel – wprowadzenie

     

    • 3. Content na Instagramie
    • Skąd brać pomysły na publikacje
    • Wartość – czym jest wartościowy content 
    • Konstrukcja skutecznego posta 
    • Jak pisać, żeby chcieli czytać
    • Storytelling
    • Jak pisać chwytliwe nagłówki
    • Skąd brać gotowe nagłówki
    • Gotowe formuły copywriterskie
    • Skuteczne CTA, czyli jak zachęcić odbiorcę do reakcji
    • Hashtagi

     

    • 4.Content na Instagramie – karuzele
    • Dlaczego warto tworzyć instakaruzele 
    • Podstawy dotyczące karuzel 
    • Schemat budowy skutecznej karuzeli 
    • Tekst na karuzeli 
    • Jak dobrać odpowiednie kolory i fonty do projektu
    • Jak dobierać grafiki i zdjęcia do projektu
    • Sztuczki przyspieszające tworzenie instakaruzel w Canvie
    • Jak maksymalnie zwiększyć zasięgi publikowanych postów i karuzel 

     

    • 5. Content na Instagramie – reels 
    • Dlaczego warto tworzyć rolki
    • Algorytm reels
    • Jak tworzyć skuteczne rolki
    • Narzędzia i przydatne aplikacje

     

     

    • 6. Content na Instagramie – stories i transmisje na żywo 
      • Jak się przełamać do pokazywania i się i mówienia do ludzi
    • Premeditatio malorum
    • Co nagrywać na stories i jak często je publikować
    • Jak maksymalnie zwiększyć wyświetlenia stories
    • Przydatne aplikacje do tworzenia stories
    • Jak przygotować się do transmisji na żywo merytorycznie
    • Jak przygotować się do transmisji na żywo technicznie
    • Jak przygotować się do transmisji na żywo strategicznie
    • O czym prowadzić transmisje na żywo

     

    • 7. Analiza statystyk oraz wyciąganie wniosków + tajniki algorytmu Instagrama 
    • Jak mierzyć efektywność działań
    • Wskaźniki, na jakie należy zwracać uwagę
    • Algorytm — ile tak naprawdę jest algorytmów i jak działa każdy z nich
    • Zasady wpływu według Caldiniego

     

    • 8. Planowanie publikacji 
    • Po co planować
    • Jak planować publikacje
    • RTM marketing
    • Programy do automatycznej publikacji

     

    1. Budowa marki osobistej na Instagramie + Jak docierać do potencjalnych klientów i zbudować zaangażowaną społeczność  + Jak poszerzać wiedzę o Instagramie 
    • Marka osobista a firmowa 
    • Sposoby na dotarcie do grupy docelowej + ćwiczenia
    • Jak zwiększyć liczbę obserwujących
    • Instarutyna – czyli checklista codziennych zadań
    • Jak komentować, żeby budować pozycję ekspercką
    • Jak przekuć obserwujących w klientów – przypomnienie modelu AIDA
    • Jak poszerzać wiedzę o Instagramie

     

    1. Sprzedaż na Instagramie 
    • Rodzaje sprzedaży na Instagramie
    • Sprzedaż produktów fizycznych a cyfrowych
    • Jak sprzedawać produkty i usługi w stałej ofercie
    • Jak sprzedawać podczas kampanii sprzedażowych
    • Najczęściej popełniane błędy w sprzedaży
    • Reklamy na Instagramie + spotkanie z gościem
    • Skalowanie biznesu

    1. Sprzedaż konsultacji 
    • Jak pozyskać klienta na konsultację
    • Jak rozmawiać z potencjalnym klientem, gdy zapyta o konsultację
    • Płatne czy bezpłatne konsultacje
    • Brief
    • Jak przeprowadzić audyt na Instagramie
    • Jak przygotować się do prowadzenia konsultacji merytorycznie i technicznie
    • Jak zadbać o dobre pierwsze wrażenie
    • Jak przygotowywać konkretne podsumowania po rozmowach
    • Jak pozyskać od klienta opinię, która będzie sprzedawać

    1. Obsługa klienta 
    • Co zawrzeć w ofercie i jak ją przedstawić klientowi
    • Jak wyceniać usługę obsługi Instagrama
    • Umowa z klientem
    • Brief + jakie pytania zadać klientowi przed współpracą
    • Od czego zacząć przygotowanie strategii dla klienta
    • Jak przygotować kalendarz publikacji
    • Przydatne narzędzia do tworzenia publikacji
    • Jak monitorować czas pracy
    • Jak się rozliczać z klientem z wykonanych zadań – jak wysyłać treści do akceptacji
    • Bezpieczeństwo – dostępy do Instagrama.
    • Gdzie szukać zleceń na obsługę Instagrama

     

    1. Sprzedaż własnych produktów 
    • Dlaczego warto mieć własne produkty
    • Skąd brać pomysły na własne produkty
    • Walidacja i priorytetyzacja pomysłów
    • Produkt płatny czy bezpłatny
    • Jak się zabrać za przygotowanie e-booka
    • Jak się zabrać za przygotowanie webinaru
    • Jak się zabrać za przygotowanie kursu/ szkolenia
    • Kiedy zacząć sprzedawać swój pierwszy produkt
    • Jak skutecznie sprzedawać produkty (drabina)
    • Psychologia cen
    • Landing page/ mailerlite
    • prosta strona internetowa krok po kroku Elementor

    1. Jak wyjść poza Instagram + Poszukiwanie zleceń i wycena usług
    • Gdzie warto założyć konto i być
    • Jak stworzyć przyciągający lead magnet
    • Jak założyć swój pierwszy newsletter
    • Blog — jak założyć, co publikować i jak pisać
    • Umowa zlecenie, use me, a może działalność nierejestrowana
    • Otwarcie działalności gospodarczej – jak się jej nie bać
    • Dotacje
    • Gdzie szukać pracy

    • 15.  Moduł bonusowy: Jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach
    • Jak radzić sobie z hejtem
    • Komunikacja w komentarzach
    • Błąd merytoryczny w poście
    • Gorszy dzień
    • Inne kryzysy

     

-20 % na wszystkie kursy!

użyj kodu: HAPPYDAY

Instagram dla biznesu
✅ Content, który sprzedaje
✅ Stwórz produkt cyfrowy w Canvie
✅ Zorganizuj dochodowy webinar

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Promocja trwa do 31.06.2024 do godz. 23.59